Szukaj na tym blogu

piątek, 10 lutego 2012

Ulubione seriale

Zostałam zaproszona do zabawy "Ulubione seriale" przez by Charczerka . Dzięki bardzo , bardzo mi miło. Widzę ,że zabawa już trwa trochę czasu, choć zazwyczaj nie biorę udziału w tego typu łańcuszkach itp. dziś nie odmówię.:)
Nie mam tu jeszcze wielu znajomych, a wszyscy chyba już brali udział...:) więc jeśli pozwolicie nie będę już nikogo zapraszać. Ale logo ...umieszczam ! No i wymieniam seriale, choć szczerze powiedziawszy nie mam wielu ulubionych bo rzadko je oglądam...jak już - wolę jakiś dobry film - thriller, film akcji lub komedię.

Ale słowo się rzekło i :
1. Gotowe na wszystko - fajny i już - i śmieszy i wzrusza.
2. Dr House - oglądam , bo mąż ogląda :)...i uwielbia.
3. Julia - nigdy nie oglądam polskich seriali, no oprócz Brzuduli...a ten jakoś zaczęłam...i...oglądam.
4. Jim wie lepiej - oj, uśmiałam się nieraz! Nie wiem czy to jeszcze "leci".
5. Pingwiny z Madagaskaru - nie wiem czy to serial, ale tylko przy nim nie ma kłótni o pilota, wszyscy oglądamy!

Pozdrawiam! Monia

1 komentarz:

Bardzo wszystkim dziękuję za odwiedziny i komentarze!

Pozdrawiam! Monirej