Szukaj na tym blogu

środa, 25 stycznia 2012

Nowa Burda kusi !

Kilka dni temu zaopatrzyłam się w najnowszy magazyn Burdy. Lutowy numer jest nie do przeoczenia. Kolory aż biją po oczach, są energetyczne i odważne. Znowu kusi mnie by poszperać w materiałach i usiąść do maszyny. Tyle fantastycznych rzeczy, chętnie widziałabym je w swojej szafie (tylko miejsce muszę zrobić :) ).
Poniższe zdjęcia pochodzą ze strony http://www.burdastyle.de
Są też fajne stroje ciążowe, ale te mnie nie "kuszą" :), niedawno nosiłam tylko ciążowe, więc...teraz pragnę jakiejś odmiany! Ale wszystkim "ciężarówkom" przyszłym i obecnym - polecam!

Oto co mnie zachwyciło (i przez co moja lista  "do uszycia" jest chyba bez końca) :
Żakiecik super - tylko rozmiar dla niskich kobiet, ale może dałabym radę przedłużyć/ przerobić wykrój.
Spodnie w pięknym kolorze - tylko czy te "zakładki" dla mnie...hmmm....

Tutaj absolutnie nie komentuję....ok - sukienka boska!

Prosty fason - to mi się podoba!


Taki płaszczyk - Francja Elegancja :)
Na koniec - paseczki...bardzo ładne!
 No i jak tu nie szyć! No jak!  :)

2 komentarze:

  1. Po tym numerze też zadawałam sobie to pytanie. Jest tyle świetnych fasonów, szkoda, że nie mogłabym za bardzo chodzić w nich do szkoły :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach szkoła-kiedy to było...:)No w niektórych fasonach to można chyba furorę w szkole zrobić...ale np. te proste sukienki czy bluzki jakby uszyć z niebłyszczących tkanin...hmmm...to i do szkoły chyba by się nadawały.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo wszystkim dziękuję za odwiedziny i komentarze!

Pozdrawiam! Monirej