Szukaj na tym blogu

czwartek, 30 sierpnia 2012

Asymetryczna spódniczka !!!

Dziś postanowiłam pokazać jak szybko stałam się posiadaczką modnej spódnicy! Zakupiłam wczoraj w sh spódnicę na gumce, o dziwnej długości ,.... za to jest z fajnego lejącego materiału! Dałam za nią całe 2 zł :)...wiedziałam od razu co z nią zrobię :) - asymetryczną spódniczkę z dłuższym tyłem i krótszym przodem!



Oto cel mojej przeróbki - ciemnozielona spódnica w kremowe i różowe kwiatki......
Najpierw położyłam spódniczkę na boku, obmierzyłam ile chce mieć z przodu (u mnie 55 cm) i ile z tyłu (70 cm), później obcięłam - tak jak na zdjęciu poniżej...




Po odwróceniu spódnicy powstało coś takiego - oto mi chodziło...


...tutaj można jeszcze poprawić...zaokrąglić brzegi itp...
 
Teraz pozostało obszyć brzegi zygzakiem i podwinąć......

 
Dobrze jeśli "zygzak" jest jak najmniejszy...później podwijamy i szyjemy jak najbliżej brzegu.....

 
Od spodu wygląda to tak...
I to właściwie koniec szycia :) spódnica gotowa - wystarczy jeszcze zaprasować brzegi ...
Moja spódniczka ma kieszenie przez co jeszcze bardziej mi się podoba :)
Moja nowa spódnica - tak wygląda z boku...:)
...z przodu....:)
Nie wiem ile zajęła mi ta cała operacja :)...ale było to może z 20 minut ...:)
Może przy okazji ktoś skorzysta....

Pozdrawiam!!!! Monia!

6 komentarzy:

  1. Efekt bardzo ładny :)

    ***
    Zawsze zapraszam Cię do mnie, na blog o moim projektowaniu mody. Obserwuję :)
    http://zapalov.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Zaglądam do Ciebie i obserwuję już od dawna! Projektujesz i szyjesz świetne rzeczy!

      Usuń
  2. fajnie wygląda ja bym zrobiła nawet większy skos.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...może i większy skos byłby lepszy...zawsze to pretekst do uszycia następnej sztuki :)

      Usuń
  3. Ślicznie wygląda ta spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo wszystkim dziękuję za odwiedziny i komentarze!

Pozdrawiam! Monirej