Szukaj na tym blogu

sobota, 25 sierpnia 2012

Spódnica w kwiaty i wrześniowa Burda :)

Wreszcie powstała spódnica w szaro - pomarańczowe kwiaty.  Kiedyś już taką szyłam, ale okazała się sporo za ciasna :/!   Tym razem pasuje w 100%. Wykrój inny niż poprzednio - teraz skorzystałam z nr 8/2009 Burdy, model 110 . Szczerze powiedziawszy to pozmieniałam trochę...suwak jest z boku, nie z tyłu, spódniczka jest krótsza, nie ma rozcięcia.
 
 


Wczoraj dostałam w swoje ręce nowiuśki numer Burdy 9/2012...z zachwytem przeglądałam kolejne strony - jest kilka fajnych modeli do uszycia - szczegóły numeru TUTAJ

A tak moja NOWIUŚKA Burda wyglądała po godzinie :) Tutaj i tak jest pozbierana "do kupy".

Mój 16-miesięczny synek postanowił zbadać...co też mama tam przez pół godziny przeglądała...:)...    i też "przekartkował"...
hmm...a może rośnie mały krawiec ? :)
Pozdrawiam! Monia

3 komentarze:

  1. hihihih :) no to się zajął Burdą solidnie synuś. Mnie tez podoba się sporo w tym numerze.

    OdpowiedzUsuń
  2. mój synuś też już nie raz zajął się burda, ale w odpowiednim czasie wkroczyłam do akcji :) uff... i gazetki uratowane

    OdpowiedzUsuń
  3. haha u mnie mała jak była w podobnym wieku zatopiła mi telefon w sedesie:) no uważaj, może już niedługo będziesz potrzebowała jeszcze jednej maszyny dla syna;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo wszystkim dziękuję za odwiedziny i komentarze!

Pozdrawiam! Monirej